10% POPUSTA na cijelu narudžbu ukoliko kupuješ dva ili više romobila. Kod kupovine primijeni kupon SCOOTER10OPŠIRNIJE

Povrat i reklamacije

Reklamacija i povrat robe je moguće ako:

  • Prilikom prijema pošiljke – ukoliko je pošiljka iz nekog razloga otvorena ili fizički oštećena, kupac može odbiti prijem pošiljke.
  • Prije prvog korištenja kupac je dužan da pročita korisničko uputstvo.
  • Prilikom prvog puštanja u rad – ako je proizvod neispravan obavjestiti ovlašteni servis naznačen u garantnom listu.
  • Ako proizvod ne odgovara karakteristikama, količini, boji ili oblikom onoga koji ste naručili – obavijestiti prodavca
  • Ukoliko proizvod ima grešku ili oštećenje koje nije nastalo tokom transporta – obavijestiti prodavca.
  • Reklamacije u garantnom roku za nedostatke i kvarove koji su pokriveni garancijom (opisane u garantnom listu) – ovlašteni servis uređaja ili davalac garancije je dužan obezbjediti servis proizvoda ili obezbjediti kupcu isti novi proizvod ukoliko ga nije moguće popraviti.

Za svaki kupljeni proizvod moguće je izvršiti povrat bez obrazloženja i to u roku od 15 dana od primitka proizvoda. Proizvod je moguće vratiti ako kupac posjeduje račun, odgovarajući garantni list i originalno upakovan proizvod (za robu sa garancijom). Bracom d.o.o. prima samo orginalno zapakovan proizvod i to bez bilo kakvih fizičkih oštećenja ili kvarova nastalih od strane kupca.

Za povrat proizvoda kao i sva dodatna pitanja možete kontaktirati na broj: +387 33 426 666 ili na mail adresu info@bracom.ba.

Napomena:

U slučaju povrata robe kupac snosi troškove transporta.