Poliuretanski vs. silikonski točkovi
Mnogi ne poznaju razliku između poliuretana i silikona. Silikonski točkovi su zasigurno bili značajna novina kada su se pojavili na tržištu romobila, jer do tada su se koristili plastični ili gumeni točkovi. Silikonski točkovi su sigurno bolji od drvenih ili plastičnih točkova. Ali da li su dovoljni da izdrže dugotrajno habanje do kojeg dolazi usljed česte vožnje romobila?
Kada se pojavio poliuretan, zbog svoje otpornosti počeo se prvo koristiti u industriji teretnih prevoznih sredstava (teretni vagoni koji trebaju izdržati izuzetno teške tere, skladišna kolica itd…). Većina proizvođača romobila / trotineta do današnjeg dana i dalje koriste silikon kod proizvodnje točkova, jer su oni, s jedne strane, jeftiniji od poliuretana, a s druge strane, smatra se, dovoljni za dječije romobile.
Micro je od svog početka postojanja uveo visoke standarde pri proizvodnji romobila, bez obzira da li su u pitanju romobili / trotineti za odrasle ili za djecu. Naime, Micro je smatrao da dječiji romobil ne može biti posmatran samo kao igračka koja će trajati jednu do dvije godine, već da romobil treba da zadovolji sve više kriterije i veće potrebe djece, a posebno kriterije dugotrajnosti proizvoda. O d samog početka, Micro ne pravi kompromise prilikom proizvodnje romobila i koristi samo najkvalitetnije komponente prilikom njihove ugradnje u romobil. Tako je i sa točkovima. Micro proizvodi isključivo poliuretanske točkove i to je samo jedna od mnogih razlika koje se pojavljuju između Micro i drugih proizvođača romobila.
Kada sljedeći put vidite da neki proizvođač ugrađuje silikonske točkove na romobile, sjetite se osnovne razlike između poliuretana i slikona:
Poliuretan ima izvrsnu vlačnu čvrstoću i veliku otpornost na habanje, dok silikon ima dobru vlačnu čvrstoću i slabu otpornost na habanje. Za dinamičke primjene podložne trenju i trošenju, poliuretan je trenutno najbolja opcija.
Usljed bržeg trošenja silikona, postepeno dolazi do sve jačeg, iritirajućeg zvuka pri vožnji. Treba li podsjetiti da je istrošeni točak ujedno i sporiji? S druge strane, poliuretanski točkovi, zbog svoje izuzetne otpornosti na habanje, sporije se troše, brži su, i ono što je jako bitno, prilikom vožnje idu glatko i beščujni su.
Poliuretan podnosi i mnogo veće raspone u promjenama temperatura: od -62°C pa do čak +150°C.
Naravno, sve ovo zajedno utječe da vožnja romobila sa poliuretanskim točkovima, stvara veće zadovoljstvo, a točkovi, kao i sam romobil, duže traju.